viernes, 17 de octubre de 2014

Klaseko lehenengo egunaren hausnarketa

                                                               Saio praktikoa
Aurreko egunean, IKTn egin behar dugunari buruz hausnartu genuen. Bakoitzak blogak egitearen kontuan zer nolako esperientzia duen azaldu du. Horrez gain, guztiok gaiaren inguruan zer iritzi dugun esan dugu, ea gustatzen zaigun, interesgarria iruditzen zaigun, ea oso zaila iruditzen zaigun...
Denbora asko eman dugu hori egiten, baina nire ustez hori beharrezkoa izan da, alde batetik irakasleak horrela, errazago jakin ahal duelako zer maila dugun eta horren arabera klaseak era batean edo bestean antolatu ditzake. Beste alde batetik, gaiaren inguruanzer dakigun hausnartzen badugu, gure gabeziak ezagutuko ditugu eta hobeto ikasiko dugu ezinbestean.
Behin hau eginda bakoitzak bere bloga sortu du hau, eskuntzari buruzkoa izango da eta honetan astero egiten dugun saio praktiko eta teorikoen hausnarketak jarri beharko ditugu.
Ni pertsonalki ez naiz oso trebea teknologia munduan eta bloggaren kontu honek, nolabaiteko beldurra sortzen dit, bana espero dut kurtso amaierarako nire iritzia bestelakoa izatea.

                           
                                                        
                                                               

No hay comentarios:

Publicar un comentario